Fairy tales do come true...

Ligger i sängen och tänker på allt mellan himmel och jord. Har så himla många drömmar. Känns som att hela min kropp, hela mitt hjärta och hela min själ är fylld av önskningar och mål som jag vill uppnå. Platser att besöka, människor att möta och minnen att skapa. Alla drömmar är inte stora. Vissa är små och som jag vet att jag lätt kan uppnå med lite vilja. Men varför tar jag bara inte tag i något? Varför ligger man bara och drömmer? Varför gör man inte sitt yttersta för att få ett rikt liv, när man vet att man kan. Blir lite trött på mig själv. Dumma nattankar som antagligen makes no sense. Jaja. Här är en bild på mitt sängbord for no special reason.. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0