Gårdagen och planer

Godmorgon! Igår efter jobbet kom min vän Julia in till stan. Vi gick ut och åt, drack världens godaste chai och gick sedan på bio. Vi hade oerhört låga förväntningar på bion. Vi skulle se Möhippan. I tidningen hade den fått skrattretande dålig kritik, men vet ni? Den va riktigt bra! Rolig! En feelgood-film med en del twister. Okej, den kanske inte hade någon direkt handling, men om du vill skratta skall du absolut se denna film! Jag vet dock inte om det är så att jag och Julia har dålig filmsmak eller om de som recenserat den har det?
Jag har en glad nyhet också! Om det blir som planerat, åker jag och min vän Jessica till London den 9 december till 13 december! Det är inget som direkt hindrar oss, så vi kör nog på det. Skulle vara så himla kul. Är verkligen i behov av det känner jag! Vi håller tummarna! Nu är jag på väg till jobbet. Hoppas ni får en härlig söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0