Have a smooth hair day!

Igår var jag ledig och jag är ledig idag också. Det är så himla skönt! När man knappt har några dagar lediga från jobb uppskattar man verkligen "hemma-dagar". Igår var jag bara hemma hela dagen. Sov tills jag var utvilad, tog en lång dusch, pysslade om mig själv (målade naglarna etc). Sånt man inte hinner när man åker tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen. Senare satt jag i min säng och kollade på film. Såg Ondskan. Andreas Wilson är inte dåligt snygg han!
Idag är jag som sagt också ledig. Har förmiddagen ledig, inget planerat. Tänkte fortsätta ta hand om mig själv, platta håret till exempel och kanske någon ansiktsmask. Sedan skall jag åka iväg till stan för att umgås och sova hos min syster. Skall bli riktigt mysigt. Imorgon börjar jag dock jobba 6.45, inte lika mysigt. Men det funkar. Slutar i alla fall tidigt och då kan jag strosa runt på stan lite. Har förälskat mig i en väska som jag verkligen vill ha. Berättar mer om den senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0