Mitt rum - new in

Kände för lite förändring. Är i en sådan fas, ni vet. Ut med allt gammalt, in med massa nytt. Gäller allt i från jobb, kompisar till inredning. Kastade ihop två tavlor igår med fina motiv från ELLE. Idag köpte jag en ny säng, nya örngott och en pläd. Fint, tycker jag. Känns väldigt "Ida" - vitt och luftigt!
Har kanske, kanske ett nytt jobb på G också! Min mammas bästa väninna har några jobbplatser lediga där hon jobbar. Hon skall rekommendera mig varmt samt lägga mig högst upp bland de ansökande. Hon har tidigare rekommenderat 2 stycken, som båda två fått jobb. Så jag håller tummarna! Sitter för tillfället och knappar ihop ett personligt brev och känner mig sådär lagom fånig. Vill att brevet skall sticka ut och vara "mig" - men det är riktigt svårt att inte följa ramarna skall ni veta! Önska mig lycka till, så får vi hoppas att det går vägen. Skulle vara skönt med lite säkerhet.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0