God dag

God förmiddag! Hoppas ni har haft en bra dag i skolan, på jobbet eller vad ni nu har gjort. Jag är ledig från mitt jobb idag (jag har vart ledig enda sedan i lördags - guld värt!), så jag har faktiskt ägnat större delen av dagen till att träna! Hör och häpna så tränade jag 2 timmar igår, och än så länge har jag tränat 1,5 timmar idag. Skall ta en lång PW lite senare ikväll och så skall jag youtuba fram lita bra övningar. Visst var dom jag länkade igår bra?
Det är nämligen så att de som jag skall börja gymma med, inte får tummen ur, och jag har någon slags fobi att gå till gymmet själv (mesigt, jag vet). Men det kommer vara proppat med människor jag känner och jag vill INTE snacka med folk om jag skall träna. Så vill i alla fall komma igång med nån kompis. Min ena kompis har inte råd, då hon är ett år yngre och fortfarande går i skolan och den enda inkomsten hon har är studiebidrag. Min andra kompis skall få det av sina föräldrar, som befinner sig i Stockholm (bor i Göteborg), och hon skall inte hälsa på dom förän nästa vecka - då kommer hon få det. 
Så därför börjar jag hemma! Och jag tycker faktiskt att det ger resultat. Eller inte reaultat, men jag har grym träningsvärk. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0