Hemkommen

Hej mina små älsklingar. Kom hem från jobbet ganska precis nu och sitter för tillfället med en skål yoghurt och special k framför mig. Ikväll skall jag ha datorn som enda sällskap. Vet ni vad? Det skall faktiskt bli både mysigt och skönt. Ibland behöver man vara för sig själv, få tid att andas ut. 
Är tack och lov ledig ganska mycket kommande vecka, samt i helgen. Har dock ganska speckat schema ändå (det där lät både töntigt och tantigt). Skall träffa massor med vänner, skall ut och äta och ha kul med några vänner från jobbet, ut och dansa med Josephine och massa restaurang-människor på söndag (tydligen är det "restaurangfolkets natt"), skall catcha up med Julia och Anna på måndag, med Jessica på tisdag och på torsdag är jag hembjuden till Selma för en sleepover och utgång! 
Ser verkligen fram mot kommande vecka. Skall på min resterande lediga tid köra bil och läsa kör-teori. Och träna! Snälla påminn mig om det om ni inte läser något om det här... 
Ha en fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0