In hell

Hej. Jag ligger för tillfället nerbäddad i min säng och håller på att avlida. Nästan. Jag var tvungen att gå hem från jobbet. Jag stod i kassan och smärtan i magen blev bara värre och värre. Jag kände knappt marken under mig och jag såg att mina händer skakade enormt mycket varje gång jag skulle ge bort ett kvitto. Allt kändes luddigt och jag var helt ensam - med en lång kö av människor som ville handla. Jag kunde inte vara trevlig. Inombords skrek jag. Jag hade så himla ont. Jag fick ringa en ansvarig på jobbet och säga att jag hade ont i magen och höll på att svimma. Jag fick gå hem.
Alltså jag orkar inte mer. Tre månader i rad har det vart samma olidliga smärta "den dagen" (tjejer, ni fattar). Aldrig vart så innan. Hur kan smärtan helt plötsligt bli så mycket värre varje månad, när jag innan knappt haft ont alls av det (förutom enstaka gånger). Måste gå till läkarn snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0