Things I don't need - but I crave

/ 1. iPhone 5 - jag har en fullt fungerande iPhone 4s, men jag kan ändå inte hjälpa att jag är sugen på att lägga tassarna om en femma / 2. Systemkamera - jag har en kamera och jag brukar ändå inte fota med något annat än min iPhone till vardags. Men på något sätt vill jag ändå ha en systemkamera, för att jag vill kunna ta snygga bilder och jag vill vara duktig på det! / 3. Nytt smink - gärna från Nars! Har ingenting i sminkväg som jag egentligen är i behov av dock. / 4. Urbanears - jag har redan ett par vita och ett par bruna. De bruna är dock "in-ears" och inte alls snygga. Mina vita har blivit slitna och man kan inte längre pausa och byta låt med den lilla knappen... men dom funkar ju. / 5. Ray Ban Aviators - jag har redan ett par Wayfarer, men jag har suktat efter pilotmodellen i flera år nu. Kommer nog inhandla ett par till sommaren! / 6. Juicy Couture Viva La Juicy - fast denna behöver jag faktiskt på sett och vis. Inte bara för att den luktar gudomligt gott, mina parfymer är faktiskt snart slut (eller ja, några av dom!). / 7. Marc Jacobs örhängen - det är ju inget livsviktigt, men visst är dom farligt snygga? / 8. Michael Kors väska - köpte en Marc By Marc för inte alls längesen. Övertygade mig själv att jag verkligen aldrig skulle tröttna på den, men vet ni vad? Jag har redan fastnat och blivit sugen på en ny, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0