Onsdag

God morgon loves. Hur mår ni idag? Jag mår helt okej. Jag snoozade lite väl länge, men jag måste erkänna att det var väldigt härligt. När jag skall springa iväg till bussen, som skulle tagit mig till jobbet cirka 1 timme för tidigt, säger pappa att han gärna skjutsar ner mig till bussstationen om en halvtimme istället (där det går bättre bussar). Vilken lycka. Då hann jag ju med ett blogginlägg. 
Det jag ville komma till egentligen är dessa outfitsen. Hade mer än gärna strosat omkring på Manhattan i någon av de outfitsen istället för att jobba idag känner jag. Men jag får väl se det ur ett mer positivt perspektiv - jag jobbar idag för att någon dag kunna komma till Manhattan eller annat drömställe och göra det jag vill. Ha en fin dag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0