Måndags (tisdags) stjärnor

Hej bloggy. Idag har jag varit på äventyr. Har vart ute större delen av dagen och övningskört med pappan min. Jag älskar att köra bil! Men ändå känns körkortet ganska betungande. Tror det har med teorin att göra och all press. För när jag sitter i bilen, spelar ingen roll om det är på bilskolan eller med pappa, så trivs jag verkligen. Och vi skall inte ens tala om halkan! Gud vad roligt det var. Men teorin är en annan femma. Den känns så trist så jag vill knappt ta i boken. Har pluggat en del, men borde ha pluggat mer vid det här laget. Well, det var inte detta jag skulle lägga hela det här inlägget på.
Jag tänkte tipsa er om två saker! Nummer ett är den här oerhört underbara parfymen. Inte nog med att den luktar amaze, den är hur fin som helst också. Ja tack, ja tack och ja tack.
Nummer två är en perfekt app för er som gillar att fixa era bilder. Jag tycker om att instagrama och lägga upp bilder på bloggen, men jag fixar nästan alltid bilden först i en annan foto-app än instagram. Köpte en ny idag, KitCam, för 7 spänn och i have to say: I love it! Den har allt. Fixade bilden på parfymen i appen. Testa den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0