Aprilregn

God morgon mina loves! Idag vaknade jag till ljudet av regndroppar som smattrade på fönstret. Det gjorde mig på bra humör! Jag tycker nämligen det är något av det härligaste som finns, att vakna eller somna till ljudet av regn.
Det har ju varit lite dåligt på vårväders-fronten i år, så jag hoppas att regnet bidrar till att naturen blir lite grönare! Därför har jag bestämt mig för att gilla det faktum att det regnar. Det leder till något gott liksom!
Jag har precis druckit mitt morgonkaffe och skall nu sätta igång med mitt smink. Sedan drar jag iväg till jobbet. Skulle egentligen vara ledig idag, men dom behövde mig, så jag ställde upp. Jag måste "bunkra upp" med pengar nu innan jag skall börja plugga (om jag kommer in!) så för mig är det en enkel match att jobba 7 dagar i rak och alla helger i 8 veckor framöver, då jag vet att det kommer vara så värt det! Lite jobbigt att hinna med allt just nu dock. Håller nämligen på att ta körkort. Men jag pluggar så mycket jag kan på mina lediga dagar, och ofta på bussen till jobbet. Det funkar.
Bilden är från i veckan när jag fikade med min syster. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0