My saturday was perfect

Igår var en dag som idag ger mig ett leende på läpparna när jag tänker på det. Den började bra genom att jag innan jobbet hittade en perfect leopard-sjal på H&M för endast 70 kronor! Och en supersöt Kenzo-inspirerad tröja för bara en hundralapp. Tackarr!
På jobbet var det dock kaos. Jag har aldrig vart med om en så stressig dag på jobbet! Så himla många kunder. Men vet ni? I love it! Jag väljer hellre att ha det stressigt med överflödigt många kunder, än att ha en lång dag med knappt några kunder. Tiden går så himla mycket fortare när man har massa kunder nämligen. Det som kanske är en minus vid en stressig dag är att min klumpighet verkligen kommer fram då. Dom som känner mig vet att jag är världens klumpigaste och klantigaste person. Jag är även rätt lättlurad. Fast jag är smart, så går jag på nästan allt. Om nån säger typ ett skämt, så blir min reaktion nästan alltid "VA, är det sant?" Och så skrattar alla åt mig. För jag säger liksom så innan jag hunnit reagera och tänkt - waaaait that can't be true! Men men, de flesta får sig i alla fall ett gott skratt och det bjuder jag gärna på!
Senare på kvällen var jag på Que Pasa med några av arbetstjejerna. Tio tjejer från mitt jobb, som är i ungefär samma ålder, och vi är verkligen ett skönt gäng. Rekommenderar verkligen det restaurangen om ni är i Göteborg. Snabb och bra service och en jättemysig miljö.
Nu är jag på väg mot jobbet! Skulle egentligen vara ledig, men jag tackat aldrig nej om dom frågar om jag vill ha mer. Too much money aint enough money (skämt!). Har jobbat 8 dagar i rad nu, men vad gör man inte för som framtid. Puss! Hoppas ni får en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0