Anja Konstantinova - Wildfox Swim - The Cobrasnake

Dessa bilder är rätt gamla, men jag älskar de verkligen! The Cobrasnake är verkligen ett foto-geni.
Idag skall jag jobba. Börjar klockan 13. Passar på att åka in till stan lite tidigare idag dock. Måste lämna tillbaka en topp från Bikbok. Den var supersöt, men när jag tog på mig den hemma så gick det med en gång hål på spetsen i armarna. Så no way att jag behåller den. Hittar förhoppningsvis någon bättre på Mango eller Zara. Big love till de affärerna! 
Jag är föresten glad igen, om det är någon som undrar. Hade ett litet emotional breakdown några dagar där, men nu är jag så gott som på topp igen med ett ihoptejpat hjärta. Fy fan för killar alltså, va de kan förstöra för en! Men nu har jag gått vidare, och det var inte så svårt om jag skall vara helt ärlig. All medicin jag behövde var att gråta lite, tycka synd om mig själv, ha rätt mycket pepptalk med mig själv, kolla på inspirerande bilder och läsa inspirerande "yo-go-girl"-texter. Sedan så pratade jag självklart med mina vänner om vilken douche han är och att jag självklart förtjänar så mycket bättre. För det gör jag verkligen. Det gör alla. Som sagt: nöj er inte tjejer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0