Att våga ta risker

Om en haltimme skall jag gå bort mot bussen som skall ta mig "out of my comfort zone". Jag har hört mycket om att det är där man finner "det bästa". Det man letar efter finns där. Det man strävat efter finns där. Jag vet inte om jag tror på det, men jag väljer att testa på det idag. 
Det pirrar i min mage. Egentligen skulle jag bara vilja tacka nej, stanna hemma och glömma allt. Men det är bara en tillfällig flykt. Egentligen vill jag inget hellre än att göra det här. Jag vet att det kan öppna oändligt många dörrar. Det är något jag velat länge, men när det är så här nära så säger kroppen "nej!". Kroppen säger nej, hjärtat säger ja, skulle jag nog kunna säga. 
Jag vill inte avslöja vad det hela handlar om. Förlåt, det är något av det värsta jag själv vet - att inte få reda på hela historien. Men jag lovar att ni kommer få ta del av den. Snart. Hur det än går. För vet ni? Det kan verkligen gå hur som helst! 
Även fast ni inte vet vad det handlar om, så behöver jag ert "lycka till". Puss på er! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0