@ Liseberg

Igår jobbade jag från morgon till kväll. Direkt efter jobbet tog jag min stora kasse med blommor i och stack iväg mot Liseberg. Min syster skulle nämligen fira sin födelsedag där med femkamp och andra roligheter! Det blev verkligen en lyckad kväll! Jag gjorde inte så bra ifrån mig på spelen och jag vann inget heller men jag var lika glad ändå! Vi köpte ett åkhäfte och åkte kanonen, balder och Lisebergs-banan! Och så gick vi spökhuset! Fy vad roligt det var!
Det var verkligen en perfekt dag. Solen värmde tills sent på kvällen. Det blev fina minnen.
Idag kommer hela familjen hem och mamma (och syster) skall firas! Det är ju morsdag! Jag har gett mamma en stor fin Hortensia och massa kramar. Ta hand om er!

https://cdn2.cdnme.se/1980121/7-3/pic_51a1d8c4e087c369257a3003.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0