Something fantastic

Igår bokade jag en resa! Skall äntligen besöka mitt älskade Spanien, Puerto Banus, i sommar. Reser dit varje år, med undantag förra sommaren. Men i år skall jag tillbaka igen. Med mamma som resesällskap. Skall bli så himla mysigt faktiskt. 10 dagar av ren avslappning. 
Förra sommaren reste jag med en vän. Det var verkligen en av de roligaste sakerna jag gjort. Vi festade hela nätterna, lärde känna varandra som systrar, träffade goa människor och solade och badade. Men alla mina vänner jobbar i sommar. Vilket jag trodde att jag också skulle behöva göra. Men lyckades få 10 dagars semester, mitt i juli, vilket är helt sjukt offattbart! Dom ringde från jobbet igår och bekräftade min ledighet, 30 minuter senare var resan bokad, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0