I DID IT!

Alltså ni fattar inte hur stolt jag är över mig själv! Snacka om självförtroende-boost! Fyfan vad bra det gick. På körlektionen. Var som sagt min första gång och även första gången jag körde växlad bil. Hör och häpna, bilskoleläraren sa att hon aldrig vart med om att någon växlar så fint och bra och har sådan känsla första gången. Hon var verkligen förvånad och tyckte jag var jätteduktig. Trodde verkligen aldrig att det skulle gå så bra! Visst, jag har mycket körvana, då jag övningskört hemma i ca ett år, men det är med en automatväxlat bil. Så jag är jättestolt faktiskt!
Skall iväg till tandläkaren snart. Nervöst. Eftersom det gick sådär bra på körningen kommer hon väl bedöva mig fel eller borra i min kind nu bara för det. Jag är lixom oturens favoritoffer. Jaja, vi hörs sen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0