Fever baby

Började känna mig rätt kass igår på eftermiddagen. När jag kom hem från jobbet blev det värre och jag frös fast jag hade morgonrock, täcke och filt. Hade ont i princip överallt - huvudet, näsan, kroppen, halsen, ja ni fattar. Somnade tillslut men jag vaknade cirka sjuttioelva gånger i natt. Var helt säker på att det var influensan som var på besök. Vaknade 6 imorse och va tvungen att ta en värktablett.
Men så vaknade jag vid tio och jag har mått helt okej sedan dess. Kanske beror på att jag knaprat en del tabletter. Men jag är så glad att "det inte blev värre än såhär". Men vi får se vad som händer haha.. Är i alla fall på väg till jobbet nu! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0