Försova sig

God förmiddag bloggen. Jag kunde som sagt inte sova i natt, vilket resulterade i att jag hade svårt att ta mig upp i morse. Skulle ta 10.10-bussen in mot stan för att där möta upp mina vänner och kolla på balklänning till dom (jag hade bal förra året!). Vaknade 09.47 av att det stod en glad och söt vovve i min säng. Tackar han för att han agerade väckarklocka. Dock var det på tok för sent, så jag får ta bussen in nu 11.10 istället. Det är nämligen så, att där jag bor (Tjörn, en bit utanför Göteborg) så går bara bussarna en gång i timmen. Men nu är jag i alla fall påväg. Skall bli riktigt mysigt. Har inget speciellt jag behöver inhandla, men jag lät ju komma hem med något. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0