Interior overdose

Kan ni, precis som jag, också sitta som förtrollade framför inredningsbilder? Klickar jag mig in på Hemnet, weheartit, någon inrednings-blogg, you name it - blir min förmåga att ta mig ut från dessa sidor lika med noll. Zero. Känner hur dreglet rinner ner från hakan när jag kollar in bilderna ovan. Alltså fy satan vad bra vissa människor (med fickan full av pengar) kan ha det! Är så avundsjuk. Inredning och mode är mina två svagheter. Efter snygga pojkar då (hehe).
Tänkte föresten bli duktig och namnge källan, vill ju vara laglig. Men inte idag. Startar det nya, skötsamma sättet imorgon (kanske). Det är ju så jobbigt att spara på alla adresser, inte sant?
Puss på er, hoppas ni har en fin lördagskväll. Nu skall jag krypa ner under en filt med en apelsin framför senaste avsnittet av Suits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0