John Frieda - Frizz Ease

Jag plattar mitt hår eftersom jag har väldigt lockigt hår naturligt. Eftersom jag har lockigt hår så får inte mitt hår samma glans som ett redan rakt hår har. Jag har tidigare testat ganska många liknande produkter, som Moroccan oil och andra serum. Vissa har fungerat ganska bra, speciellt de dyra, tråkigt nog. Köpte den här igår, då min Moroccan oil börjar ta slut, för endast 135:- (det är en ganska stor flaska!). Man skall ta i det i blött hår för bästa effekt. Fungerar inte som värmeskydd, så man får ta det tillsammans med sin värmespray. Hittils, så är jag nöjd! Mitt hår håller fortfarande på att torka, men jag ser att det är blankare än det brukar vara. Förhoppningsvis blir det ännu blankare när plattången gjort sitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0