Will you be my valentine?

Hej bloggen. Jag ber om ursäkt för lite inaktivitet. Men nu är jag "back in the game". Igår efter jobbet drog jag ner på stan och mötte upp några vänner för en drink och gött häng. Vi gick runt ett tag i kylan för att hitta ett ställe som var bra på en onsdag. Hamnade slutligen på en mysig och lugn krog i Vasa. Förresten, på den här krogen såg jag kanske Sveriges snyggaste kille (jag skojar inte). Jag kunde knappt slita ögonen från honom under hela kvällen! Jag satt och fantiserade om att jag skulle gå fram till han och be om hans nummer, men jag kände mig inte tillräckligt boostad av min drink för att våga mig på något sådant. 
Men jag är helt ärlig när jag säger att jag kollade på han hela tiden. Och vet ni vad? Han kollade på mig också! Varje gång jag skulle kolla på han, möttes våra blickar och dom stannade mot varandra i några sekunder. Det pirrade typ i hela magen. Jag vet inte om han kollade på mig för att han tyckte att jag var jobbig som glodde, men jag vill tro att det var för att.. tja, jag vet inte. Men jag blev så glad. För han va så fin. Varje gång jag gick på toaletten, så mötte jag han antingen i toalettdörren på väg ut mot restaurangen eller så såg jag honom inne på "killarnas". Hade det varit som i en film (och i mina drömmar), så gick han in på toan bara för att möta mig och börja snacka. Men icke. Vi missade varandra hela tiden. Vilka fantasier man kan ha ibland.
Precis när jag började få mod att gå fram till han, då jag upptäckt att han verkligen kollade in mig tillbaka, så reste han på sig och kramade om sina vänner och sen försvann han. För alltid. Jag blev helt seriöst lite deppig, haha. Tönt- Ida är i farten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0