Just do it

Hej my loves! Klockan är kvart över sju och jag sitter här och dricker mitt kaffe. Kaffe på morgonen kan nog vara ett av livets finaste stunder. Herregud vad det är gott då! Men i alla fall, skall iväg klockan åtta för att träna innan jag börjar jobba. Gymmet ligger bara några hundra meter från mitt jobb, så det är väldigt bra så sätt. Men det ligger dock 40 minuter från mitt hem med buss. Men jag väljer att gymma i Göteborg, före eller efter jobbet, för då blir det inte lika "jobbigt" att ta sig till gymmet. Det lär bli långa dagar man är borta hemifrån, men det får det vara värt! Gymmen här hemma ligger så dåligt till. Hade aldrig orkat först åka hem från jobbet, sedan gå hem och byta om och så vidare för att sedan ta ännu en buss till gymmet. Nej. Då blir det för omständigt och jag vet att jag kommer komma med bortförklaringar för mig själv. 
Men det känns i alla fall skönt att vara igång med träningen! På gymmet springer jag mest på löpbandet, kör crosstrainern och cyklar. Väntar dock ivrigt på mina fina gympaskor! Hoppas verkligen att dom är snällare mot mina fötter än de jävliga skorna jag har nu. Riktig mardröm! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0