Who said less is more?

Spetstopp från River Island, örhängen från Kenneth Jay Lane, väska från Saint Laurent, skor från Bloch, shorts från River Island, parfym från YSL Manifesto, nagellack från Chanel och solglasögon från Ray Ban
Romantisk rock-chic skulle jag nog kalla stilen ovan. Hade passat bäst med ett långt, mörkblont hårsvall och snyggt sotade ögon. Och brun hy såklart. 
Måste även tillägga att jag är helt galen i parfymen YSL Manifesto. To die for. Den är dock rätt dyr, och jag har lovat mig själv att hålla i mina pengar framöver. Skall jag någonsin komma härifrån måste jag ha en fet plånbok och den blir ju inte direkt fet av att spendera. Har för mig att 30ml kostar runt 700:- när jag såg den på Kicks. Någon som vet vart man kan köpa den billigare? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0