What a night

I skrivande stund sitter jag, helt ensam, i en busskur. Eller en slags busstation är det väl mer. Inte en människa eller buss syns så långt ögat når. Bara jag. Jag kanske borde känna mig rädd, ensam och utsatt. Men det känns ändå rätt lugnt. Har suttit här sen klockan 01.00 ganska exakt, och min buss kommer klockan 02.00. Kom nämligen med en buss från Göteborg och väntar nu på mitt byte som skall ta mig till Tjörn. Bussförbindelserna vid denna tidpunkt är väl inte top notch.
I alla fall. Har varit på personalmiddag/fest i stan och det var faktiskt väldigt trevligt. Jag jobbar på ett ställe med många anställda, runt 100 kanske, lite mer. Därför är det kul att få kontakt med folk som jobbar på andra avdelningar osv!
Skall upp och jobba imorgon, så kunde inte stanna så länge. Men det här räckte. Puss och god natt. Nu kommer bussen om en kvart. Hoppas jag härdar ut. Men Alex och Sigges podcast underlättar lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0